بازی‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال لغو شد پیام تسلیت وزیر ورزش، فدراسیون‌‌ها و باشگاه‌های ورزشی در پی شهادت رئیس‌ جمهور پیام تسلیت باشگاه استقلال در پی شهادت رئیس جمهور + عکس جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور
سرخط خبرها

قطبی سرمربی شهر خودرومی‌شود؟| بمب لیگ برتر در مشهد

  • کد خبر: ۷۸۷۶۷
  • ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴
قطبی سرمربی شهر خودرومی‌شود؟| بمب لیگ برتر در مشهد
سرمربی تیم شیجیاژوانگ اور برایت قصد دارد قرارداد خود را با این باشگاه چینی فسخ کند.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، افشین قطبی که در سال جاری در یکی از تیم‌های چینی مربیگری می‌کند احتمالا به زودی قرارداد خود را فسخ خواهد کرد تا کشور چین را ترک کند.

 

قطبی اما علاقمند است دوباره در فوتبال ایران مشغول به کار شود و حتی مشاور او در ایران از تمایل او برای مربیگری در یکی از تیم‌های ایرانی صحبت می‌کند.

 

در این باره شنیدیم قطبی بی میل نیست تا در صورت فراهم بودن شرایط بتواند هدایت شهر خودرو مشهد را در اختیار بگیرد اما آن چه مشخص است این است که این باشگاه مشهدی این روزها مشکلات مالی متعددی دارد و شاید نتواند خواسته‌های قطبی را برآورده کند.

 

این در حالی است که گفته می‌شود علیرضا منصوریان شانس زیادی برای هدایت شهر خودرو در فصل آینده لیگ برتر خواهد داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->